poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wkłady Hean...coś dla mej duszy oka i pracy!!!

 Ostatnio na blogach zrobiła się mała rewolucja na temat Firmy HEAN ...cienie, podkłady, korektory..i tak dalej i tak dalej w zawrotnych cenach o niesamowitej jakości. Przyznam, iż z wielkim podziwem oglądałam niektóre makijaże wykonane ich produktami, i pierwsze co przyszło mi na myśl "unikalne, napigmentowane, zjawiskowe".
 Postanowiłam sprawdzić o co to całe zamieszanie...i przyznam się, iż z całego serca przepadłam!!!!! 
Może zacznę od zdjęć:


Stałam się właścicielką tych o to cudeniek:


Kilka słów o nich:
Cienie (wkłady) są tej samej wielkości co Inglot więc można je spokojnie umieszczać w kasetkach magnetycznych. Cena wkładu 6,99zł więc naprawdę niska!!!! 
Co sądzę o samych cieniach???? PRZEPADŁAM!!! Uważam, że są to najlepsze cienie z jakimi kiedykolwiek miałam możliwość obcować! Mocno napigmentowane, trwałe, nie osypują się, unikalne kolory, mocna "przyczepność" do powieki- przez co są wydajne! Doskonale pracują z innymi markami a samo blendowanie to czysta przyjemność! UWIELBIAM UWIELBIAM UWIELBIAM!!!  I przechodzę ciężki szok, że jest coś co mnie bardziej zaskoczyło niż matowe cienie z My Secret!
Metaliki...maty...perły...każda struktura wygląda na powiece niesamowicie luksusowo! Jestem pewna, że kupię wszystkie!!! Bez wyjątku!!!! Jeżeli firma utrzyma tą bardzo okazjonalną cenę napewno zrobi furorę i podbije nie jedno serce!

Oceńcie sami:

827




803






820


825


823


828



Makijaż wykonany 820 ,827 oraz pomadka Hean Witamin Cocktail nr 89









Zapraszam na fanpage Hean : fanpage Hean
Ich oficjalną stronę: http://hean.pl/
Oraz sklep online: sklep hean

POLECAM!
Mag xx

31 komentarzy:

  1. Super są , kurcze aż sama bym chętnie je u siebie widziała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 828! *o* zrób z nim mejkapa plis :))))))))))))))!

    OdpowiedzUsuń
  3. chorera kolor pomadki bardzo mój <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczywiście tez się skuszę muszę je mieć !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo tak :-) najbliższy przypływ gotówki i lecę po ich cienie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolorki bardzo fajne :) podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim genialna kreska! :) A ja się jednak zastanawiam, czy nie lepiej dać te 3 zł więcej i zainwestować jednak w Inglota...
    Czy Hean ma sklepy stacjonarne?
    _____________________________________
    www.zawula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja mam przede wszystkim inglota...ale teraz zamieniłabym każdy cień na Hean! Duuuużo lepsze!!!

      Usuń
  8. bardzo ładnie prezentują się w makijażu,cena również bardzo atrakcyjna

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolory wybrałaś zwłaszcza 827 mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentują i makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ładnie wyglądają, pigmentacja wygląda na fajną ;) szkoda że tylko online dostępne, bo jednak wole cienie wybierać na żywo, ale może sie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorki! sama zastanawiam się nad zamówieniem kilku produktów z firmy hean :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna pigmentacja i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kusisz strasznie..najpierw lovely teraz hean..tylko kurcze czemu ja nie mam do nich dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. 827 chyba mam potzrebe posiadania tego koloru ahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. szukam ostatnio różowych cieni a te są cudne :)) Pewnie się na nie skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. No cienie prezentują się zajebiszczo! I makijaż jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie kolory muszę spróbować i nabyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Cienie ciekawe, a makijaż mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka dżaga na ostatnim foto :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż śliczny, cienie wydają się być naprawdę fajne :) Zwłaszcza ten 828 skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. 827, 803 i 820 są bardzo w moim typie.
    Ale dostałam właśnie dziś kilka cieni w podobnych kolorach, więc muszę zużyć najpierw :p
    pięknie wyglądasz na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  23. 823 to podobny kolor jaki ma kobo - mój ukochany duochrom
    barwę zmienia w zalezności od kąta padania światła
    genialny dla zielonookich
    złoto i czerwień i coś jakby róż?? heh więc w sumie nie duochrom ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...