środa, 6 listopada 2013

Makijaż step by step oraz recenzja Bourjois 123 Perfect Foundation

Witam

 Ostatnimi czasy strasznie się rozleniwiłam i narobiłam jedynie zaległości może to przez pogodę? Która kapryśna powoduje z moją cerą jakieś czary mary i raz wyglądam promiennie świeżo a raz jak zmora z wielkimi podocznymi podkówkami:)
Przez jesienną aurę dziwaczności musiałam odstawić posiadane podkłady gdyż z każdym coś na mojej skórze było nie tak...a to widoczne skórki, słabe krycie, mocne świecenie się itp itp itp. Załamałam ręce i zastanawiałam się co teraz...kupić nowy niewypał a może męczyć dalej z tym co mam. Mój narzeczony to jakiś anioł stróż i widząc moją podkładową "depreche" zafundował mi

Bourjois, 123 Perfect Foundation (Podkład korygujący cerę)


Który okazał się strzałem w 10!!!!


O nim:
Cena: kupiliśmy go w Super Pharm za 29.90 na promocji! Jak dla mnie taka cena jest REWELCYJNA! W regularnej możemy go spotkać do 55zł...hmmm:)
Dostępność: drogerie

Opis z wizaż.pl:
Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.
1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10.


A jak działa dla mnie??:
Pierwszy plus -opakowanie- jest szklane, ciężkie, stabilne oraz ma baaardzo dobrą pompkę! Można dozować produkt w odpowiedniej ilości!
Konsystencja: kremowa, treściwa
Efekt: Dzięki konsystencji świetnie się rozprowadza i szybko zastyga dlatego trzeba z nim dość sprawnie pracować. Wykończenie jest niesamowicie matowe ale nie jest to "płaski"mat tylko bardzo naturalny! Krycie jak dla mnie bardzo dobre! Jedno z lepszych jakie widziałam ...tym bardziej za taką cenę! Na mojej buzi a mam cerę mieszaną w stronę tłustej utrzymuje się do 6h bez żadnych poprawek! Po tym czasie lekko pudruję nos oraz brodę. Jest bardzo wydajny! Nie czuję potrzeby nakładania dwóch warstw ponieważ już po jednej zakrywa to co powinien:) Moja skóra wygląda po nim bardzo świeżo a co najważniejsze NIE WYSYPUJE MNIE ! Co było kiedyś dla mnie zmorą;/ Zapach jest chemiczny mało przyjemny ale szybko się ulatnia. Gama kolorystyczna jest bardzo ciekawa gdyż znajdziemy tony żółte jak i różowe. Posiadam odcień 52 Vanilla i jest on podobno najjaśniejszy. Uwielbiam go i na pewno pozostanę wierna przez całą jesień oraz zimę;) Uwaga podkład nie nawilża skóry jak dla mnie....lekko może ją nawet przesuszyć!!!!
Tu przed i po nałożeniu 1 warstwy:


A teraz coś czego jeszcze nie robiłam na blogu! Mały stepik! Pencil technique w wersji dziennej i wyjściowej

1. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie 








2. Bazę wklepuję po czym nakładam dosłownie muskam całą powiekę delikatnie brzoskwiniowym cieniem





3. Ciemnym brązowym cieniem zaznaczam kształt "jaskółki"


4. Wewnętrzny kącik oka podkreślam białym cieniem, do środka oraz zaznaczonej jaskółki dodaję wcześniejszej brzoskwini tym razem intensywniej 


5. Zaczynam dokładać brązowego cienia rozcierając go na zewnątrz



6. Na dolną powiekę do połowy oka nakładam ciemny brązowy cień, granice na górnej powiece rozcieram jasnym szarym cieniem


7. Robimy kreseczkę


8. Tuszujemy rzęsy i gotowe


Jak wam się podoba stepik? Robić takich więcej??








A gdy taki makijaż Nam się znudzi możemy rozetrzeć wszystko szarym cieniem i wyjdzie nam:








Całuję Mag xx




23 komentarze:

  1. w obu przypadkach swietne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makijaże Kochana !!! :) ooo i widzę że masz Mój ulubiony podkład nawet w tym samym kolorze :D super nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:* OOO!!!!! A Ty jak oceniasz podkładzik? Robiłaś recenzję? Bo bym z chęcią poczytała:*

      Usuń
    2. Jeszcze recenzji nie robiłam ale zbieram się już od dłuższego czasu :) Ja oceniam go baardzo dobrze :) :**

      Usuń
  3. oba są prześliczne! częściej rób stepki, bo bardzo mi się podobają!! ciekawy ten podkład, ale pewnie u mnie by się nie sprawdził, mimo wszystko muszę w końcu zapolować na healthy mix :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* może także porobię te bardziej skomplikowane:D :*ps. ten podkład na pewno nie jest odpowiedni dla Ciebie bo by cię mocno wysuszył i podrażnił...bardziej właśnie mix!!!:*

      Usuń
  4. Fajny mejkap, dobry na taką szarą aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego samego podkładu :) Tak samo bazy z essence,paletki ze sleek'a i eyelinera z wibo :) Widzę, że mamy podobne gusta:) Super make-up:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mag jaka recenzja! jaki stepik! proszę częściej :* ja tego podkladu jeszcze nie miałam ale skoro tak go chwalisz a cerę mam tłustą to chyba muszę nadrobić zaległości..:) co do jesiennej aury wpływającej na cerę, mam to samo..:( dlatego przekonałam się, że najlepiej uzywac podkladow mineralnych bo one nie zaszkodza a moga jedynie pomoc:) buziam Cie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaszalałam co:D Będę robić bardziej rozbudowane recenzje plus stepy ;****dziękuję i polecam podkładzik!

      Usuń
  7. Obie wersje są bardzo ładne :) Koniecznie pokazuj krok po kroku częściej, może czegoś się od Ciebie nauczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dziękuję ślicznie i na pewno będzie tego więcej!!!:***

      Usuń
  8. Obie wersje śliczne! Od dawna ciekawi mnie ten podkład, chyba muszę go w końcu wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lyssa ten podkład jest rewelacyjny! Jak narazie to taki mój zastępczy tańszy odpowiednik Estee Lauder Double Wear

      Usuń
  9. miałam ten podkład w odcieni light vanilla chyba... bo zimą jestem superblada...;) byłam zadowolona, ale lubię testować nowe ;) super oba makijaże i bardzo przejrzyste stepy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, ja także zmieniam podkłady...:D i to b.często ale uwielbiam ten i będę do niego wracać

      Usuń
  10. Niezłe krycie ma ten podkład, zaciekawiłaś mnie nic, będę się musiała kiedyś na niego skusić, chociaż ja preferuję BB kremy :P
    A makijaż super, podoba mi się kolorystyka :) Proszę o więcej stepików :D
    + masz piękny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie:* stepiki będą na pewno także do tych bardziej art makijaży. Ja zima muszę mieć lepsze krycie i dlatego wolę ten podkład w lato bb cream:*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...