wtorek, 11 marca 2014

Projekt Metamorfoza Anetka

   Ah czy i do Was dotarła ta piękna wiosna? Szczecin mimo, iż miasto "wietrzne", ostatnio jedynie muska ciepłą bryzą i pozwala by słońce całkowicie Nas rozpieściło! Uwielbiam...
Pełna energii i gotowości do pracy postanowiłam przygotować dla Was kolejną metamorfozę.
 Bohaterką jest przesympatyczna Anetka która swoim niesamowitym kolorem oczu potrafi mnie onieśmielić i wprawić w zakłopotanie. W metamorfozie postawiłam przede wszystkim na krycie niedoskonałości cery oraz mocne zaakcentowanie oczu żywym kolorem. Usta pozostały neutralne ale z zalotnym błyskiem. Mocniejszy kontur sprawił, iż buzia stała się bardziej symetryczna i ożywiona.
Jak oceniacie efekty??? I jak z pogodą u Was??
ps. ciemniejsza twarz...to nie zasługa źle dobranego podkładu a aparatu....po długich testach nawet w wersji no makeup wychodzi mi taki psikus może ktoś wie co na to poradzić.










Mag xx

21 komentarzy:

  1. Świetnie otworzylas jej oczy! Cudne kolory na dolnej powiece! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt metamorfozy <3

    Pięknie odświeżony look i spojrzenie! Oczy ślicznie podkreślone! co to za cienie? ;)

    Nie wiem, czy to wina mojego monitora, czy aparatu, ale twarz wygląda na ciemniejszą od reszty ciała.

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:* To kwestia mojego aparatu....sprawdzałam nawet na buzi no makeup i też jest taki efekt o.O, cienie to paletka The Balm BalmVoyage

      Usuń
    2. Ech, te aparaty ...
      A cienie wyglądają zachęcająco :D

      Usuń
  3. Oczy pięknie podkreślone makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie :) tak subtelnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wiosenna metamorfoza. Żeby szyja nie odróżniała się na zdjęciach trzeba ją lekko podmalować podkładem. Mocne światło(np lampy błyskowej), prześwieca przez pierwsze warstwy skóry, dlatego na zdjęciach widoczny jest inny odcień niż na żywo(zazwyczaj siny albo czerwonawy bo pod skórą są naczynia krwionośne) odcień. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie;) Podmalowałam ją dość obficie (szyję) ale i tak mocne przebicie jest i tak jak mówię...nawet no makeup , czy to może być także kwestia ustawień aparatu? Jego trybu??? Nie używałam lampy, światło dzienne tzw już takie popołudniowe, a aparat testowany w różnych trybach:( Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mag, a może to kwestia ustawień pomiaru światła w aparacie?

      Usuń
  6. Ślicznie, szczególnie podoba mi się jak podkreśliłaś oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dobrane kolorki do urody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiało świeżością jak to na wiosnę ... Fajnie rozjaśniona twarz , orzeźwiające spojrzenie. Subtelna przemiana na +

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zrobione oko, co za roztarcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna, zwiewna metamorfoza ;)
    bez zbędnych "ulepszeń"..
    btw. ten hm naszyjnik (?) - jak dla mnie - jest bardzo adekwatny do tej metamorfozy, nie mam pojęcia w 100% czemu, aczkolwiek podoba mi się całościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyszło, buzia od razu wyglada na młodą <3 no i to oookoo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetka ślicznie wygląda również bez makijażu :-) A makijaż piękny, ślicznie podkreśla jej kobiecość :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie. Widać od razu, ze Pani Anetka sama dobrze czuje się w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda modelka :) piękny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny makijaż i faktycznie oczy przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepieknei wygląda ;) obejrzałam wszytskie metamorfozy na twoim blogu i ta jest najlepsza :) piekna kobieta, piekny make-up, nic tylko oglądac i podziwiac :) jestes swietna w tym co robisz :) nigdy z tego nie rezygnuj :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...