piątek, 18 października 2013

Artystyczna Piracka Papu

Witajcie

 I w końcu poranne światło!!! Aż chce się malować a zdjęcia wychodzą cudownie naświetlone! A co dziś dla Was mam??? Artystyczną wersję pirackiej papugi:) Tak tak dokładnie tak jak czytacie:)
Makijaż jest na potrzeby projektu Malwinki >>>Klik<<< którego tematem są PIRACI...nie chciałam być tendencyjna i wykonywać charakteryzacji...postawiłam na szaleństwo i kreatywność.
Inspirowałam się :

A wyszło:









Jak wyszło??

Klik klik w Serducho: >>>KLIK<<,


39 komentarzy:

  1. wyszlo Super jestem zachwycona tym co widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ciebie jak szalejesz z makijażem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:* specjalnie dla Ciebie będę robić tak częściej:**<3

      Usuń
  3. Piękne, niekonwencjonalne dzieło:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :***Kochana ty to zaszalałaś z nast.wyzwaniem..biję ci pokłony:*

      Usuń
  4. Suuuuuuuuuuper!! :D <3 :) Ja chcę Twój szablon bloga! :D <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. no i co ja mam ci napisać jak jest rewelacyjnie jak zawsze? no co? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie no aż tak to nie ;) mam nadzieję, że Ciebie jeszcze zaskocze<3

      Usuń
  7. niesamowicie! jesteś na maxa kreatywna! i to się nazywa czymś inspirować i stworzyć własną interpretację!!! świetnie Mag!! <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah:*** powinnam Tobie dać jakąś nagro za tak rozwinięte komenty:*******moja malutka:***

      Usuń
  8. Super wyszło! Masz duszę artystki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu to dla mnie wielkie słowa i wielka motywacja<3

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie fantazyjne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Papużka falista w Twoim wykonaniu :p Tyle kolorów a tak czysto i przejrzysto <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam, że świetnie wychodzą Ci kolorowe zawijasy ! Piękne przejścia !

    OdpowiedzUsuń
  12. suuuuuper <3 lubię takie oryginalne podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...