środa, 9 października 2013

Jak Halloween to z Sugar Skull

Witajcie

Wielkimi krokami zbliżamy się do święta jakim jest Halloween i jak pewnie zauważyłyście co raz więcej makijaży utrzymanych w tym klimacie. 
Uwielbiam! Uwielbiam! Uwielbiam! 
Jestem ogromną fanką "Strasznych" oraz groteskowych makijaż, na które w tym czasie możemy sobie całkowicie pozwolić! Zabawa z kolorem oraz formą to coś czemu kocham się oddawać!
Ja postawiłam na motyw meksykański a konkretnie Sugar Skull! Cudowne połączenie piękna ze śmiercią. Sama nazwa wzięła się z tego iż czaszki były wykonywane z cukru! Dodatkowo doprawiało się je czekoladą oraz tequilą. Czaszka nosi imię zmarłego i jest zjadana przez członków jego rodziny w święto Dia de los Muertos (Święto Zmarłych). Samo święto jest w Meksyku bardzo radosne i nasycone barwami a czaszki umieszczone na grobach bliskich mają zachęcić ich do powrotu. Zawsze marzyłam by na własne oczy przeżyć tą eksplozję barw...i mam nadzieję, że kiedyś się to spełni:)
Teraz zabieram Was do mojego miasta Halloween. Czekam na opinie:)








Mag xx


26 komentarzy:

  1. PIĘKNIE!!! Świetnie Ci do wyszło Kochana!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż. Aż nie mogę się napatrzeć. Kiedyś, kiedyś jak się spotkamy coś takiego na mojej twarzy mi "nabazgrasz" dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny !!!!!!!!!!!!!!! Ah jaki masz talent.......cudownie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie Ci wyszło :) też przybieram się do Sugar Skull... ale może bliżej Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Z chęcią zobaczę ponieważ te makijaże najbardziej mi się podobają z całego pakietu Halloween:) Ja wstawiłam teraz gdyż mam jeszcze jedną propo na te święto;) całuję

      Usuń
  5. jejku magicznie Ci to wyszło..proszę o więcej!! najpierw wąż teraz to..!!
    ja nie umiem malować po twarzy z chęcią byym się nauczyła.. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie umiem!! Dlatego zaczęłam ...może kiedyś będę wystarczająco zadowolona;) spróbuj od czegoś trzeba zrobić ten pierwszy krok:***

      Usuń
  6. Faja czacha ;D ale makijaż samego prawego oka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie;) Właśnie zależało mi na takim konkretnym kontraście

      Usuń
  7. już pisałam wcześniej ale się powtórzę śliczny make up :) spróbuje zmalować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te róże, fiolety i Bóg wie co tam jeszcze! MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny skull ! MMMMM like it! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...