wtorek, 15 października 2013

Wiosenny kwiat

Witajcie

 Dopadła mnie choroba zwana "mały leń" postanowiłam więc przenieść co najciekawsze prace z funpage tutaj. Mam nadzieję, że wraz ze mną pooglądacie małą retrospekcję moich tworków a cała akcja Was nie zanudzi:)
Na pierwszy rzut idzie "Wiosenny Kwiat" który wykonałam na potrzeby konkursu zorganizowanego przez Kosmetyczną Hedonistkę. Postawiłam na mocne kolory oraz akcenty...jak wyszło? Opinie pozostawiam Wam.
Zapraszam










Lubicie tą pracę??? Zapraszam do klikania w serduszko: http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/spring-flower-2/

Mag xx

29 komentarzy:

  1. genialne kolory i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, piękne kolory przede wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż był i jest piękny ;) i ty o tym dobrze wiesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca !! uwielbiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło:) Ładnie dobrane kolory :) a efekt niesamowity :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Zdolniacha z ciebie. Bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za taką precyzję, mi wychodzą jakieś plamy :( Będę niebawem tworzyć taki makijaż na konkurs i aż się boję co to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna praca nigdy jej nie zapomnę, bo powaliłaś na kolana!!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękna, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta praca, ale to już pisałam na fb ;) wszystko mi się podoba, wiec nie będę wymieniać z osobna ;P uwielbiam fiolety ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. cos pieknego KOchana !!!!!!! Musze sobei taki sprawić...kocham takie graficzne makeupy !!! Zdolniacha !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOniecznie musisz zrobić! Wiem, że powalisz mnie na kolana!<3

      Usuń
  12. mega talent, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...