wtorek, 8 października 2013

L`Oreal, False Lash Wings Mascara mój heros!

Witajcie!


 Przychodzę do Was z długo wyczekiwaną recenzją mojego nowego tuszowego nabytku czyli: 

                              L`Oreal, False Lash Wings Mascara



Źródło wizaż.pl:

Asymetryczna szczoteczka dla szeroko rozpostartych rzęs. Po raz pierwszy L`Oréal Paris stworzył asymetryczną szczoteczkę, która posiada:
- ergonomiczny kształt jak linia rzęs, aby chwycić każdą rzęsę, od kącika do kącika,
- elastyczne łuki unoszące się na zewnątrz aby rozciągnąć rzęsy przy zewnętrznym kąciku.
Szczoteczka natychmiast rozciąga i wydłuża każdą rzęsę w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Formuła zawiera unikalne włókna o długości 1,2 milimetra, które delikatnie otulają i „rozwijają” rzęsy dla uzyskania jedwabistej i spektakularnej objętości. 

Cena: 53zł / 7ml


Moja opinia:

  Tusz kupiłam na promocji za 32zł w Drogerii Rossmann, i sądzę, że była to niesamowicie kusząca okazja do wypróbowania tego cuda.  Pierwsze co zauważyłam to niepowtarzalnie  aerodynamiczna sylikonowa szczoteczka którą można wyginać we wszystkie możliwe strony oraz bardzo gęsty wachlarz sylikonowych włókien!!! Nie wyczułam mocnego rażącego zapachu, a sama konsystencja tuszu nie jest typowo wodnista jak to zwykle bywa przy nowym produkcie. Jeżeli chodzi o sprawność szczoteczki, jest rewelacyjna! Dzięki asymetryczności można podkreślić kąciki oczu jak i dolne rzęsy bez obawy odbicia produktu na powiece, produkt ma jedną wadę ... mimo pogrubienia skleja rzęsy oraz może tworzyć nieprzyjemne grudki które trzeba szybko korygować w celu uniknięcia ich zastygnięcia. Tuszu używam ponad 2mce i jak do tej pory nie zauważyłam by działo się z nim coś niedobrego - nie zasycha a nawet nie ubywa znacząco produktu! Czyli BARDZO WYDAJNY! Trwałość!!! To coś czym ten produkt może naprawdę się popisać! Nie kruszy się i nie spływa z rzęs! Bardzo podoba mi się efekt jaki tworzy na moich rzęsach mimo, iż muszę pracować nad tymi grudkami:) na pewno kupię go ponownie ale nie jestem pewna czy w cenie regularnej...:) gdyż jak wiadomo na tusze nie lubię wydawać wyższych kwot. POLECAM!

Mag xx

16 komentarzy:

  1. ja na razie mam swoje cudaki więc może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzęsy wyglądają naprawdę świetnie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://xemmakeupx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super!! zachęciłaś mnie to niego naprawdę bardzo! tylko te sklejanie i grudki trochę mnie niepokoją, może kiedyś kupię, ale na pewno nie w normalnej cenie, jak już to na promocji, a dobrze wiedzieć, że i na niego są od czasu do czasu! świetna recenzja Puśku! :D:D



    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ta cena...te grudki...to te minusy i ubolewam nad tym ponieważ jakby był w stałej kwocie 30zł kupowałabym go...teraz to muszę czekać na promocję:(:***

      Usuń
  4. lubię tusze z L'Oréala :) super recenzja Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ten tusz i uważam, ze jest rewelacyjny, głownie go używam do moich makijaży:) Tusz akurat dostałam, ale jak mi się skończy to skusze się na kupno drugiego:) Recenzja świetna:D

    Zapraszam również do mnie: http://wizaz-charakteryzacje-monika.blogspot.com/

    Zapraszam rowniez do mnie: http://wizaz-charakteryzacje-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! On jest boski tylko mogliby cenę o połowę ściąć:D Byłam obserwuję i czekam na więcej:)

      Usuń
  6. oooo Mag! czemu ty masz tak mało obserwatorów? trza to zsmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paules bo nie jestem PRO hahahaah:**** mnie nikt nie lubi:((((

      Usuń
  7. a ja gtam sie przyzwyczailam wiesz do którego :D hahaha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...