poniedziałek, 14 października 2013

Szkielet w wersji groteskowej

Witajcie

 Czymże byłyby fun bez dobrego wyzwania! 
W ostatnich dniach w raz z paroma blogerkami makijażowymi stworzyłyśmy akcję "rzuć mi sygneta", która polega na przypisaniu wyzwania osobie której interpretacja byłaby dla Nas ciekawa. 
Laura z bloga: http://yymwonderland.blogspot.com/ (którego z resztą b.polecam) zasypała mnie masą zdjęć inspiracji jakie chciałaby zobaczyć w moim wykonaniu. Dziś padło na: 


Jak dla mnie pomysł wydał się trafiony w 10 gdyż sama jeszcze czegoś tak pojechanego nie robiłam....ale wyszło jak zwykle:) Dałam się ponieść i jak dla mnie bardzo przesadziłam z interpretacją. Przyznam, że świetnie się bawiłam a moja praca zapisuje się w dziale groteskowych szkieletorów:)
Ale jak ma być fun to po całości!
Makijaż wykonałam w 20min za pomocą : białego oraz czarnego cienia i czarnej kredki.
 Zapraszam do Galerii:





Jeżeli podoba Wam się mój tworek wchodzimy na link i klikamy w serducho: http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/crazy-skull/

Mag xx



34 komentarze:

  1. za ładna jesteś na takie szkarady :P jestem na nie :) haha zartuje fajnie :) ale jak mówie za ładna na potwory :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhhaah dziekuję:D sama siebie nie poznałam w tym czymś...prawie jak bez mejkapu;)

      Usuń
  2. SUPER SUPER SUPER! BARDZO MI SIĘ PODOBA, CAŁUJĘ SYGNETA!! <3333

    +zmiana wyglądu bloga na mega plus! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja. Mega zdolna z Ciebie kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow. *.* super! serio tylko 20 minut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si..na szybkiego ..więc wyszło jak wyszło...mój limit czasowy wykonania go w wyzwaniu był ograniczony:D mocno pracowałam czarnym cieniem..aż do przesady

      Usuń
  5. hhahahah :D wyszło rewelacyjnie! <3 :) Szacun za 20 minut! :) Ja bym się grzebała znając mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to wyszło :) I masz nieziemskie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło Zaj&*#@# :D bije ci pokłony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się Twoja wersja podoba, i jest straszniejsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. strach sie bac :P na Halloween zgłosze sie do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypas, jestem w szoku! I jak ja mam dziecku bajki przeczytać teraz? Coś Ty narobiła ;))
    Talent - to mało powiedziane!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahah e tam bez przesady:D ja mogę straszyć jak będzie ktoś niegrzeczny;)):*

      Usuń
  11. Wyszło bomba, czas zacząć rundę drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przeuroczy z Ciebie szkielet:D
    mega!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło! ostatnio tez natkneąłm sie na wersję blogowa zdjęć oryginalnych tej modelki i stała sie równiez jedną z moich inspiracji na halloween :)
    Brawo Mag!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...