czwartek, 3 października 2013

Powitanie w centrum zła

I stało się założyłam to ustrojstwo! Broniłam się ..i broniłam aż uległam:) Witajcie zatem nazywam się Mag aktualnie mieszkam w Szczecinie gdzie egzystuję i spełniam się w życiu rodzinnym a wolnych chwilach tworzę makijaże, recenzje, tatuaże a także ..przepisy kulinarne...tak tak umiem gotować tak mi się wydaje:) Nie ukończyłam żadnej szkoły w kierunku kosmetyki etc oraz kursów...total samouk do tego bardzo sceptyczno-krytycznie podchodzący do swoich tworów. Mój blog będzie o wszystkim!!! Nie ograniczam swoich wpisów i mam nadzieję, że wraz ze mną odbędziecie podróż poprzez szereg moich dziwactw, będzie inaczej czyli tak jak lubię:)
Pozdrawiam i całuję i polecam zapiąć pasy! RUSZAMY!!!
Mag xx

29 komentarzy:

  1. taaaaak! dałaś się złamać:)dobrzee

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty najlepsiejsza i tutaj będziesz nas dobijać swoją zajebistością :D:D:D
    love <3

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy witamy w świecie blogerek:) hehe wkońcu !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj , witaj w blogowym gronie :) teraz będzie można i tu do Ciebie zaglądac :)
    miłego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ;) Świetne to zdjęcie w nagłówku, to Ty na nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Niestety...to nie ja...:D ale planuję takie coś zrobić:*

      Usuń
  6. Centrum zła:D ale czad :) ale w sumie masz rację :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...