niedziela, 6 października 2013

Metamorfoza Kasia

  Dziś prezentuję Wam kolejną metamorfozę tym razem bohaterką dnia była cudowna Kasia.

  Kasia to kobieta o nieskazitelnej cerze, której nie jedna mogłaby pozazdrościć (na pewno ja), jest aksamitnie gładka i bezproblemowa! Postawiłam więc na rozświetlenie!!! Na policzki dodałam róż ze złotymi drobinkami które pięknie odbijają światło ale nie są nachalne, oczy podkreśliłam eyelinerem oraz złotem i przygaszonym fioletem, usta musnęłam kolorem by pokazać ich piękny pełny kształt. Chciałam by Kasia wyglądała promiennie oraz zalotnie. Jak myślicie udało się???




 




Oraz metamorfoza Darii i Kasi



Całuję Mag xx

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie metamorfozy są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są! ja jestem pierdołą która zawsze zapomina wziąć aparatu jak kogoś maluje xD haha więc sobie troszkę pozazdraszczam, ok? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powalasz z każdą metamorfozą, pewnie bohaterki nie mogą wyjść z podziwu, jak po zakończonym makijażu dajesz im popatrzeć w lusterko... :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. boze moj wyglad bez makijazu :D
    masakra!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...