poniedziałek, 7 października 2013

Wąż czy nie wąż

  Lubicie odjechane przerysowane makijaże??? Bo ja bardzo!!! Uwielbiam gdy kogoś tzw. ponosi w interpretacji i można łyknąć jego umysłu...a czasami duszy, jest to coś cudownego i mistycznego. Ja niestety jestem na etapie odnajdywania swojej drogi i nowych technik, bardzo krytycznie podchodzę do prac jakie wykonuję i wiem, że mogłoby być lepiej...ale...praktyka czyni mistrza:)
Zapraszam Was na moją wersję Węża na potrzeby konkursu zorganizowanego przez Malwinę Siwiec "DŻUNGLA", czekam na Wasze opinie.








Mag xx

Właśnie się dowiedziałam, że mój makijaż zaprowadził mnie na podium!!! http://malwinasiwiec.blogspot.com/2013/10/wyniki-konkursu-dzungla.html?showComment=1381143378394#c8463436214736039307
 Jestem niesamowicie zaskoczona!!

30 komentarzy:

  1. Ssss fajny wąż z Ciebie;) Dobra robota Malenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba! bardzo precyzyjny! a kreseczka zawsze perfekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz pomysły i mega talent

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne!!!! precyzyjne i w ogole jak dla mnie bomba. jedna z lepszych twoich prac!!!! Jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zdolniacho! A ja byłam tak sceptycznie do niej nastawiona...bo nie jest dopracowana! Bałam się ją wystawić...a tu takie miłe słowa<3

      Usuń
  5. Wężu ty :* wyglądasz cudnie ty wg robisz piękne makijaże ale te artystyczne już wg są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie to jest piękne, kochana!!! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam "..przerysowane i odjechane makijaże" a Twój jest cuudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wygrałaś Dzióbeczku!! <3 :*:* najlepsiejszy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż :)

    Zapraszam również na mój konkurs:
    http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/09/konkurs-na-przekor-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA, oglądam go już chyba z setny raz i dalej nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż świetny :) gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a na mnie możesz namalować panterkę np? :D będę najszczęśliwsza na świecie :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...