czwartek, 3 października 2013

Nowa technika nowe możliwości

Hej!

 Ostatnio sporo bawię się nowymi technikami makijażowymi, tym razem poszłam o krok dalej i wykonałam o to taki twór. Czy było łatwo?? Zadziwiająco tak! Czarna kredka, odpowiednie cieniowanie...przemyślana kolorystyka i gotowe. Nie jest to dokładnie tym czym miało być i pewnie nie jeden jeszcze taki wynalazek przede mną bym była choćby zadowolona, ale pierwsze koty za płoty:) 

Interpretacja  tego zdjęcia


Stała się tym








Co myślicie???
Pozdrawiam Mag xx

35 komentarzy:

  1. nie pozostaje mi nic innego jak trzymać za Ciebie kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuje;* tylko zastanawiam się czemu zdjęcia są takie mocno nasycone i "brudne" hmmm:D

      Usuń
  3. o ja ! świetnie wiesz? :) Ty zdolniacho :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;* jak narazie to moja pierwsza taka robota...zobaczymy co czas pokaże;)

      Usuń
  4. Ale Ty jesteś Boska :D brak słów! dopracowany każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już Ci gadałam, że pięknie, ale Ty mi nie wierzysz... mnie się to tak podoba <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie widziałam to na MUGu, zajebiaszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. No co ja będę dużo pisać...[koparencja w dół} :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ooo już Ci pisałam, że to tylko dzięki Tobie ten postęp!!:*

      Usuń
  9. Super!! świetnie to zinterpretowałaś!!! brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*planuję więcej takich dziwactw robić jak wyrobię rękę

      Usuń
  10. super , super, super......doskonała interpretacja !!! Talenciara :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam słów nawet żeby opisać! Jesteś bardzo zdolna! :) Świetne, staranne wykonanie! :) Obserwuję z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo <3 Weź oddaj troche tego talentu hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest mega ! podobają mi się połączenia kolorów i kształty jakie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...