piątek, 25 października 2013

Makijaż: Fiolet z akcentem różu

Witajcie

 Ostatnie dni są bardzo intensywne oraz pełne pracy, co niestety powoduje brak czasu na nowe cudasy makijażowe, ale nie zapominam o Was i ponownie wklejam małą przypominajkę tym razem w postaci fioletu oraz różu. Jest to propozycja na wieczór oraz większe wyjścia, idealna dla każdej tęczówki!!! Łatwa ponieważ wymaga jedynie 4 kolorów: bieli jako rozświetlenia, różu niczym muśnięcie z charakterem, fioletu jako dominującego oraz czerni...kreski by jeszcze ładniej zaakcentować oko.
Co myślicie?







Klik Klik w Serducho <3






27 komentarzy:

  1. moje klimaty...:) jak dla mnie idealny na ślub...:)
    Prześliczne przejścia kolorów a rzęsy boskie. buzka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś "rządzi" fiolet. Super rzęski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ;) kolory świetne, widziałabym coś takiego u siebie na oczach, ale nie umiałabym :( Serducho kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nast. razem zrobię stepik ponieważ on nie jest taki trudny jak się wydaje;*

      Usuń
  4. Hmmm...co myślę? Myślę, że jest extra :> Alunia kocha fiolety a szczególnie tak precyzyjnie wykonane makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i wracaj do nas jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Kojarzy mi się ze storczykami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne oczka :) SUper :) I nie wiedziałam,że masz bloga :) Dodaję zatem, do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;****Dziękuję i strasznie się ciesze! Blog od niedawna ..zostałam namówiona na to małe zło

      Usuń
  8. Uwielbiam fiolety, pięknie Podbija ci oczko : ) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Ciebie za te makijaże chyba zacznę kochać !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...