czwartek, 10 października 2013

Dwa oblicza Ogień Woda...tak jakby

Witajcie

I po raz kolejny mam dla Was makijaż na potrzeby projektu zorganizowanego przez Malwinkę z: http://malwina305.blogspot.com/  tym razem tematem jest "Drugie oblicze" dziewczyny naprawdę się popisały więc i ja pozwoliłam sobie trochę odpłynąć:) Stworzyłam dualizm żywiołów : ogień oraz woda. Niestety makijaż wyszedł strasznie krzywo za co Was bardzo przepraszam bo w oczy kole...plus nie tak jak powinno ale to już jakiś szatański standard u mnie. Zapraszam na moją interpretację:









Mag xx

34 komentarze:

  1. O FUCK! TO JEST CUDOWNE!!! KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i genialne wykonanie Mag! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny Maguś ! ćwicz technikę bo ci pięknie wychodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No co Ty chcesz !? wyszedł świetnie !!! ♥♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dziękuję:*** ja wiem , że jeszcze muszę nad tym popracować:*

      Usuń
  5. omatko... brak mi słów. doskonały...

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie on jest nierówny? Dla mnie jest bardzo równy :) A pomysł jest mega, o wykonaniu nie wspomnę... :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:D Linie są strasznie nierówne ale to przez moją jeszcze niewprawioną rękę:D:***

      Usuń
  7. Super Ci to wyszło :) Więc nie narzekaj więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardzo krytyczna co do swoich prac bo wiem,że może być lepiej:D:***

      Usuń
  8. Fenomenalny! Mnie jednak skojarzył się nie z żywiołami, a z motylem.
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:* Właśnie coś totalnie pokręconego wyszło:D ale to jak zwykle

      Usuń
  9. Pomysłowe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest takie w sam raz na karnawal w RIO! :D do tego piora na glowe stringi na tylek i fredzle na cycki i heja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł genialny, połączenie, wybranie kolorów wszystko ze sobą gra, jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:* jak narazie to moje raczkowanie w tej technice ale będzie lepiej:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...